Якщо у рекламі щодо надання споживчого кредиту відповідно до вимог, встановлених законодавством України про рекламу, зазначається тільки процентна ставка чи будь-які інші дані, що стосуються загальних витрат за споживчим кредитом, така реклама для фінансової послуги вищезазначеного виду є недостатньою. Додатково вона повинна містити також наступну стандартну інформацію:
- розмір максимальної суми, на яку може бути виданий споживчий кредит;
- реальну річну процентну ставку за цим кредитом;
- максимальний строк, на який видається кредит;
- у разі надання кредиту для придбання товарів (послуг) у формі оплати з відстроченням або з розстроченням платежу – розмір першого внеску.
Стандартна інформація повинна бути зрозумілою і точною. Якщо стандартна інформація викладається у письмовому вигляді, вона повинна бути поданою однаковим шрифтом та міститися в основному тексті реклами.
У рекламі щодо надання споживчого кредиту забороняється зазначати, що споживчий кредит може надаватися без документального підтвердження кредитоспроможності споживача (позичальника) або що кредит є безпроцентним чи надається під нуль процентів, іншу аналогічну за змістом і сутністю інформацію.
Руслана Гаврилюк
Координаторка з посилення інституційної спроможності