Новини

Принципи та процедури забезпечення якості освіти

Pryntsypy ta protsedury zabezpechennia yakosti osvity yurydychnyi fakultet ChNU

Освіта – це не час. Освіта – це зусилля.

Одна із максим, що лежать в основі мотивації студентів Гарвардського університету.

Принципи та процедури забезпечення якості освіти, яку надає юридичний факультет Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича

Інтегральною метою правничої освіти, яку надає юридичний факультет Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, є всебічний розвиток майбутніх фахівців-правників як особистостей, їх інтелектуального і творчого потенціалу, виховання відповідальних громадян України, які здатні до усвідомленого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, формування критичного мислення та професійних компетентностей, необхідних для розуміння ними природи і функцій права, змісту теоретичних засад (доктрин), принципів і основних юридичних інститутів застосування права, а також меж юридичного регулювання різних суспільних відносин. Найвищим професійним покликанням фахівця-правника є захист людських прав і основоположних свобод, утвердження верховенства права, відданість принципам людської та професійної гідності, справедливості, рівності, неупередженості, незалежності, співпереживання та дотримання високих етичних стандартів.

Ця мета конкретизується для кожного освітнього рівня та освітньої програми.

Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти відповідає сьомому рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок у сфері права, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю.

Другий (магістерський) рівень вищої освіти відповідає восьмому рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь та навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.

Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти відповідає дев’ятому рівню Національної рамки кваліфікацій. Освітньо-науковий рівень вищої освіти передбачає здобуття особою теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.

Дізнатися більше за посиланням

dekan-patsurkivskyy

Петро Пацурківський

декан юридичного факультету