Правопросвіта як новий шлях розкрити свої потенційні можливості!
Саме так сприйняли наші магістри пропозицію піти в школу та розповісти про медіацію як спосіб врегулювання конфліктів, в тому числі і шкільних. Розкрити всі її переваги та особливості.
Катерина Струцинська: «Я у захваті! Сьогодні, 23 жовтня, ми з Олександрою Гончар та Лідією Нестеренко, керівником лабораторії медіації, переговорів та арбітражу кафедри публічного права, проводили у моїй рідній Чернівецькій гімназії № 4 правопросвітній урок на тему: “Медіація у школі”. Підготовка до цього тривала довго, але успішно. Наша 604 група юристів-медіаторів працювали над планом уроку досить емоційно та весело. Нам було запропоновано підготувати різноманітні види активностей та матеріалів, які можна використати під час проведення правопросвітнього заходу: детальний план уроку, буклети, відео-ролики, презентації, ігри і т.д. Кожен студент мав можливість обрати зробити те, що йому до душі!».
Миндреску Марія: «Для мене було дуже цікаво розробляти план щодо проведення уроку, що стосувався врегулювання конфліктів в школі за допомогою медіації, адже наразі моя діяльність тісно пов’язана з роботою з дітками. Це була творча колективна робота з моїми одногрупниками. Тепер розумію, яка це відповідальна робота розробляти детальний, цікавий та змістовний план проведення уроку. Побільше таких захоплюючих просвітницьких заходів, які стосуються медіації!».
Наталія Чижевська: «Ми з Олександром Куриком, виявили бажання зняти відео-ролик з опитуванням пересічних людей про те, що їм відомо про медіацію. Це було корисним як для нас, оскільки ми покращували наші навички комунікації, так і для людей з якими ми спілкувалися, оскільки вони дізнавались про новий спосіб врегулювання конфліктів. Дякуємо за нові знання і навички!»
Студенти дуже відповідально віднеслися до поставлених завдань. Тому їхні роботи одразу були використані під час проведення заняття. Так студенти відчувають цінність потраченого часу. Як сказала, Олена Щербакова: «Приємно, що мої буклети та тести одразу пішли в роботу. Не дарма креативила!»
І це все було не дарма, адже 11-ті класи, які нас зустрічали та вникали в нове та незрозуміле поняття “Медіація” показали нам зацікавленість і співпрацю. Відкрили для себе новий спосіб перетворення конфлікту на потенціал розвитку відносин. Це на нашу думку дуже хороший результат!
Лідія Нестеренко
керівник Лабораторії медіації, переговорів та арбітражу