BlOG

Harvard Business Review: Turn Departing Employees Into Loyal Alumni

29 березня асистентка кафедри приватного права Альона Бурка взяла участь у вебінарі Harvard Business Review: Turn Departing Employees Into Loyal Alumni (Гарвардський бізнес-огляд: перетворіть співробітників, що виїжджають (залишають компанію), на відданих випускників).

Спікери: Erin Makarius Ph.D. Associate Professor College of Business at The University Of Akron Alison Dachner Ph.D. Associate Professor The Boler College Of Business Jhon Carroll University James Sinclair Principal Enterprise Alumni.

Проблема: організації (роботодавці) приділяють велику увагу онбордингу, (адаптації) – процесу ознайомлення нового співробітника з робочими процесами, командою і поточними проектами, з корпоративною культурою, прийнятими в компанії підходами для вирішення задач і побудови ефективної взаємодії з командою, оскільки, у разі успішної адаптації, новий співробітник швидко вливається в роботу і довго приносить користь компанії. Проте роботодавці приділяють дуже мало уваги оffboarding – процесу звільнення співробітника (як за власним бажанням, так і за рішенням компанії), що включає в себе ряд бізнес-процесів пов’язаних із взаємодією з ними після цього. До слова, в Україні поки що це практикується рідко, але за кордоном процесу offboarding присвячується стільки ж часу і уваги, скільки і onboarding. Така ситуація, на думку авторів дослідження, свідчить про недалекоглядність (роботодавців), враховуючи відтік робочої сили, що існує сьогодні.

Turn-Departing-Employees-Into-Loyal-Alumni

Offboarding – це не просто звільнення співробітника, юридично правильно оформлене. Це ще про побудову комунікації між тим, хто звільняється і керівництвом, колегами. Добре керований оffboarding-процес може перетворити працівників на відданих випускників, які стають клієнтами, постачальниками, починають працювати у компанії після звільнення знову, стають наставниками для нинішніх працівників, представниками фірм.

Компанії повинні готуватися до відходу (звільнення) працівників заздалегідь, при цьому визнавати внески своїх працівників у розвиток компанії, проводити вихідні співбесіди, надавати підтримку у перехідний період, створювати офіційні програми для підтримки зв’язку випускників (колишніх працівників) з організацією.

Alyona Burka

Альона Бурка

асистентка кафедри приватного права