26 жовтня відповідно до навчальної програми стажування була запланована екскурсія до стародавнього міста Картахена. Чому це місто є особливим? Тому що, назва походить від давнього міста Карфаген та вперше було згадане як поселення в 227 році до н.е. Картахена (ісп. Cartagena), місто і порт на Середземному морі, розташоване на південному сході Іспанії в автономній спільноті Мурсія.
Старе місто зі своїми головними історичними визначними місцями відмежовує висока стіна, яка була побудована для оборони у XVIII столітті. При вході у центральну частину міста височіє Ратуша. Ця будівля збудована в стилі модерн на початку XX ст. Навпроти неї розташований парк Торес.
Велику частину міста займає військово-морська база. Також є Національний музей морської археології і Морський музей, де можна дізнатися про місцеву історію навігації.
Під час подорожі студенти 5-го та 6-го курсу також мали унікальну можливість відвідати Римський театр та музей. Театр було виявлено у 1988 році під час археологічних розкопок на руїнах Картахенського собору Санта-Марія-ла-В’єха, який був зруйнований в Іспанській громадянській війні у 1939 році. З’ясувалося, що християнський храм споруджено у верхній частині театру, а під час будівництва використовувалися матеріали з античної будови.
Театр був збудований у період між 5 і 1 роками до нашої ери. Він був присвячений онукам імператора Октавіана Августа Гаю Цезарю та Луцію Цезарю. Висота трибун складала 14 метрів, вони могли вмістити до 6 тисяч глядачів.
Археологічні розкопки та реставрація проводились у 1988-2003 роках. 21 січня 1999 року театр було оголошено культурною пам’яткою. У 2008 році було відкрито музей.
Окрім того, студентам випала можливість відвідати провідну іспанську компанію, яка отримала міжнародне визнання у виробництві лікеру. Хоча офіси компанії знаходяться в різних країнах світу, таких як Китай, Сполучені Штати Америки, Австралія та Велика Британія, проте виробництво напоїв відбувається саме в цьому невеликому містечку, Картахені. Під час презентації даного бренду Licor 43 працівники розповіли про історію заснування та успіху даної компанії.
Разом з тим, з нами поділилися досвідом щодо вирішення різноманітних юридичних питань. Зокрема, найцікавішим виявилося те, що основним альтернативним способом врегулювання спорів виявилася не медіація, а арбітраж. Хоча, керівництво компанії намагається все більш активно впроваджувати саме медіацію. Так було наголошено на тому, що зазвичай арбітраж є неефективним в контексті часу та фінансових витрат. А тому, вони самі працюють над вдосконаленням даної прогалини в приватній сфері бізнесу.
Таким чином, для економії часу та бюджету провідні європейські компанії починають звертатися до процесу медіації та акцентувати свою увагу на її важливості.
Інна Назарчук, студентка 6 курсу ОПП «Медіація»