Проєкт ЮК

Особливості реклами споживчого кредиту

Osoblyvosti spozhyvchoho kredytu

Якщо у рекламі щодо надання споживчого кредиту відповідно до вимог, встановлених законодавством України про рекламу, зазначається тільки процентна ставка чи будь-які інші дані, що стосуються загальних витрат за споживчим кредитом, така реклама для фінансової послуги вищезазначеного виду є недостатньою. Додатково вона повинна містити також наступну стандартну інформацію:

  1. розмір максимальної суми, на яку може бути виданий споживчий кредит;
  2. реальну річну процентну ставку за цим кредитом;
  3. максимальний строк, на який видається кредит;
  4. у разі надання кредиту для придбання товарів (послуг) у формі оплати з відстроченням або з розстроченням платежу – розмір першого внеску.

Стандартна інформація повинна бути зрозумілою і точною. Якщо стандартна інформація викладається у письмовому вигляді, вона повинна бути поданою однаковим шрифтом та міститися в основному тексті реклами.

У рекламі щодо надання споживчого кредиту забороняється зазначати, що споживчий кредит може надаватися без документального підтвердження кредитоспроможності споживача (позичальника) або що кредит є безпроцентним чи надається під нуль процентів, іншу аналогічну за змістом і сутністю інформацію.

Havrylyuk Ruslana Oleksandrivna

Руслана Гаврилюк

Координаторка з посилення інституційної спроможності

Проєкт Юридичні клініки – провайдери безоплатної правової допомоги споживачам фінансових послуг

це проєкт, який реалізовується завдяки підтримці Агентства США з міжнародного розвитку в рамках гранта, наданого Проектом USAID «Трансформація фінансового сектору».

LC Project

Читайте також: