Офіс страхового примирителя – підрозділ громадської організації «Інститут Громадянських Свобод» із розгляду звернень споживачів щодо вирішення спору у сфері страхування. Офіс страхового примирителя не є окремою юридичною особою. Офіс здійснює свою діяльність в межах пілотного проекту по запровадженню на страховому ринку позасудового механізму вирішенням спорів між споживачами та страховиками на базі неурядової громадської організації.
Тобто, офіс діє як безоплатний сервіс позасудового вирішення спорів.
Офіс страхового примирителя взаємодіє із страховиками на підставі Меморандуму про взаєморозуміння та співпрацю під час вирішення спорів між споживачами та страховиками від 23 січня 2020 року.
В якому випадку Ви можете звернутися за допомогою до Офісу страхового примирителя?
- Ваша матеріальна вимога не перевищує 100 тис. грн.;
- Ви звертались до страховика із оскарженням його дій з відмови у виплаті і вам було відмовлено, або ж не надано відповідь;
- спірні обставини виникли не пізніше 1 року тому назад;
- спір із цього питання не розглядається і не був предметом розгляду в суді чи іншому органі.
Якщо вашої страхової компанії немає в списку учасників, які підписали меморандум з Офісом страхового примирителя, Ви також можете написати звернення. Вам нададуть безкоштовну консультацію та порадять, що можна зробити додатково для розв’язання питання. Одночасно Офіс страхового примирителя звернеться до цієї страхової компанії з пропозицією підписати Меморандум та розпочати співпрацю по вашому зверненню.
Лідія Нестеренко
Координаторка з підвищення рівня обізнаності споживачів фінансових послуг