Академічна доброчесність
чесність, довіра, мужність, повага, відповідальність, справедливість.
Склад Етичної комісії юридичного факультету Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича
- Орловський Олег Ярославович – голова комісії, заступник декана юридичного факультету з навчально-виховної роботи, к.ю.н., доцент кафедри приватного права. o.orlovskyy@chnu.edu.ua
- Меленко Оксана Володимирівна – заступник голови комісії, заступниця декана юридичного факультету з навчально-методичної роботи, к.ю.н., доцент кафедри публічного права. o.melenko@chnu.edu.ua
- Бурка Альона Валентинівна – секретар комісії, д.ф., доцент кафедри приватного права. a.burka@chnu.edu.ua
- Гетьманцев Олександр Валентинович – к.ю.н., доцент кафедри процесуального права. o.getmantsev@chnu.edu.ua
- Шевчук Андрій Васильович – к.ю.н., доцент кафедри кримінального права. an.shevchuk@chnu.edu.ua
- Торончук Іван Желувич – к.ю.н., доцент кафедри Міжнародного права та порівняльного правознавства. i.toronchuk@chnu.edu.ua
- Бунчук Оксана Борисівна – к.ю.н. доцент кафедри теорії прав та прав людини. o.bunchuk@chnu.edu.ua
- Швєцов Сергій Володимирович – голова студентського профбюро юридичного факультету, студент 401 групи. shvietsov.serhiy@chnu.edu.ua
- Кіріл Олена Олексіївна – в.о. голови студентського парламенту юридичного факультету, студентка 301 групи. kiril.olena@chnu.edu.ua
- Фундаментальні цінності академічної доброчесності
- Чи я плагіював?
- Морально-етичний мінімум
- Етичний кодекс Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
- Положення про виявлення та запобігання плагіату у Чернівецькому національному університеті ім. Ю. Федьковича
- Заходи з популяризації академічної доброчесності у ЧНУ на 2023 р.
- Академічна доброчесність: теорія та практика
- Об’єктивність оцінювання як елемент академічної доброчесності
- Як мені писати без академічного плагіату?
- Плагіат = порушення авторських прав?
- Як вижити без самоплагіату?
- Скільки відсотків можна?
- Студентський плагіат, ч. 1. Хто винен?
- Студентський плагіат, ч. 2. Що робити?
- Як підвищити якість оцінювання?
- Як підтримати чесність дистанційного навчання?
- Як поліпшити (не)дистанційне викладання?