СТАЖУВАННЯ У АНАЛІТИЧНИХ ЦЕНТРАХ ЄВРОПИ

Конкурс на участь у програмі стажувань студентів/студенток у провідних аналітичних центрах Європи реалізується в партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні в рамках Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні.

Аналітичні центри грають важливу роль у формуванні публічної політики держави. Саме тому в 2014 році, коли в країні розпочалися реформи, була започаткована Ініціатива з розвитку аналітичних центрів в Україні. З метою формування ринку аналітики та залучення молоді до аналітичної роботи, була розпочата програма стажувань для студентів.

Щоб стати учасником програми стажування в аналітичному центрі необхідно:

  • мати освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра та вище;
  • на момент подання заявки бути студентом/студенткою магістерської програми, аспірантури або завершити магістратуру не пізніше, ніж рік тому;
  • бути не старше 35 років;
  • мати зацікавленість в аналітичних дослідженнях та бажання надалі працювати в аналітичному центрі;
  • мати рівень знання англійської мови Upper-Intermediate і вище.

Стажування відбуватиметься у одному з 24 аналітичних центрів, які є учасниками згаданої Ініціативи.

Учасники самі обиратимуть організації, в яких проходитимуть стажування. Особливу увагу в процесі вибору слід звертати на напрямки роботи та проєкти організацій, до яких будуть залучені стажери.

Що робитиме стажер/стажерка?

  • готуватиме проєкти аналітичних матеріалів, як асистент аналітика, та шукатиме інформацію для аналітичних досліджень;
  • допомагатиме в організації заходів;
  • самостійно підготує один аналітичний документ, який вийде під його авторством.

Програма матиме також навчальну складову, яка охопить наступні компоненти:

  • тренінгову програму з аналізу політики;
  • підготовку аналітичного матеріалу під час стажування.

Програма передбачає гнучкий графік, який дозволить поєднувати стажування з навчанням. Але стажуванню слід присвячувати щонайменше 12 годин на тиждень. Формат роботи (дистанційний, змішаний чи онлайн обговорюється із приймаючою організацію, ось тут Ви можете переглянути побажання кожної організації до формату роботи).

Тривалість стажування: 12 квітня – 12 листопада 2021 року.

Стажери/стажерки щомісяця отримуватимуть стипендію в розмірі 4 508 гривень.

Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету та надіслати її до 23:59, 22 березня 2021 року.

Перевагою у відборі учасників програми стажування буде наявність аналітичних публікацій у науково-студентських виданнях, досвід волонтерства та участі у громадських організаціях та ініціативах.

Конкурс стипендій уряду Франції на 2021-2022 н.р.

Нещодавно було оголошено конкурс спільних українсько-литовських науково-дослідних проєктів для реалізації у 2022‑2023 рр., організаторами якого є Міністерство освіти і науки України, Міністерство освіти, науки та спорту Литовської Республіки і Науково-дослідна рада Литви.

Прийом заявок триває до 4 травня 2021 року.

Пріоритетні напрями:

  1. інформаційні та нові виробничі технології (лазерні, прецизійні, механотронні, робототехнічні, плазмові, оптоелектронні, сенсорні тощо);
  2. енергетика та енергоефективність;
  3. екологія та раціональне природокористування;
  4. науки про життя, нові технології лікування та профілактики найпоширеніших хвороб, дослідження у сфері біотехнології, біоінженерії та генетики;
  5. нові речовини та матеріали;
  6. пріоритетні проблеми у сфері соціальних та гуманітарних наук;
  7. технології оборонного спрямування.

Конкурс відкритий для будь-яких науково-дослідних груп закладів вищої освіти, наукових установ, підприємств у статуті яких зазначається діяльність із проведення наукових досліджень України,  та науково-дослідних груп установ Литовської Республіки.

Подання заявки 

Для участі в конкурсі потрібно подати наступні документи.

  • Супровідний лист (1 примірник, скан-копія не допускається). Вимоги: на бланку установи-заявника, адресований на ім’я першого заступника Міністра освіти і науки Кизима М. О., текст у довільній формі із зазначенням назви спільного проєкту, пріоритетного напряму, ПІБ наукового керівника та з переліком додатків. Обов’язково зазначити, що дослідження по темі проєкту не фінансуються з держбюджету в межах інших конкурсів.
  • Форма заявки на участь у конкурсі (2 паперові примірники заявки, скан-копія сторінок з підписами і печаткою від литовського партнера допускається; сторінки з підписами і печаткою від української сторони – лише в оригіналі).  Вимоги: двомовна (заповнюється послідовно українською та англійською мовами в одному файлі). Вимоги до усіх пунктів заявки наводяться у файлі заявки.
  • Лист-підтвердження від литовського партнера-керівника проєкту (1 примірник; скан-копія листа допускається). Вимоги: на бланку установи-партнера, адресований на ім’я керівника установи-заявника, текст у довільній формі із зазначенням назви спільного проєкту, яка має співпадати із назвою проєкту у формі заявки.
  • Акт експертизи на відкриту публікацію матеріалів за темою проєкту (1 примірник, скан-копія не допускається). Вимоги: експертна комісія установи затверджує висновок, в якому зазначається, що матеріали проєктної пропозиції не містять відомостей, заборонених до відкритого опублікування, текст у довільній формі.
  • CV українського та литовського наукових керівників проєкту (по 1 примірнику). Вимоги: CV кожного керівника оформлюються двома мовами – українською та англійською, текст у довільній формі.
  • Заповнити форму анкети, до якої обов’язково завантажити заповнену заявку у форматах *.doc та *.pdf. Google-анкету краще заповнювати після підготовки усіх зазначених документів.

Усі паперові матеріали мають бути зібрані в одну підписану папку (на папці вказати назву конкурсу, назву установи-заявника, тему проєкту, ПІБ керівника).

Організатори розглядатимуть тільки ті заявки, що оформлені відповідно до зазначених вимог та були надіслані вчасно.

Документи приймаються за адресою: Міністерство освіти і науки України, бул. Тараса Шевченка, 16, к. 310, м. Київ, 01601. 

Їх можна подати двома способами:

  • надіслати поштою (дата визначається за штампом на конверті поштового відправлення і повинна бути не пізнішою за останній день конкурсу). Прохання не надсилати документи рекомендованим відправленням Укрпоштою, достатньо обрати просте відправлення. У разі надсилання документів кур’єром Нової пошти документи доставляються до скриньки для листувань у холі МОН за вказаною вище адресою.
  • подати особисто – залишити у скриньці для листувань, яка розташована у холі МОН за вказаною вище адресою.

Етапи відбору

  • перевірка документів на відповідність вимогам конкурсу;
  • передача заявок на наукову експертизу;
  • проведення наукових експертиз паралельно в обох країнах;
  • ранжування переліку проєктів за результатами наукових експертиз обох сторін;
  • відбір та затвердження 10-12-ти найрейтинговіших науково-дослідних проєктів для фінансування на засіданні двосторонньої українсько-литовської Комісії;
  • оприлюднення результатів конкурсу на сайті Міністерства.

Хронологія конкурсу

  • 1 березня – відкриття конкурсу;
  • 4 травня – закриття конкурсу (17:00 CET);
  • жовтень (орієнтовно) – оголошення результатів;
  • березень 2022 року (орієнтовно) – укладання договорів на фінансування проєкту.

Критерії оцінювання проєкту:

  • наукова відповідність, якість та оригінальність проєкту;
  • можливість проведення спільних досліджень і адекватність наукового методу і підходу;
  • здатність та компетентність тимчасових наукових колективів втілити проєкт у життя;
  • досвід участі у міжнародних проєктах і майбутній розвиток міжнародного співробітництва;
  • якість інфраструктури установ, що беруть участь у проєкті;
  • участь у проєкті молодих науковців (віком до 35 років);
  • можливості практичного використання результатів проєкту.

Джерело

Шановні студенти та аспіранти!
Цього семестру у вас є унікальна можливість відвідувати онлайн лекції та практичні заняття з курсу "Соціальне підприємництво" проф. Ж.-У. Сандала (
Норвегія).
Надзвичайно цікавий предмет органічно вплітається у сферу предметних компетенцій більшості нормативних курсів та дисциплін вільного вибору нашого факультету, що підтверджується програмою курсу, яка додається.
Студенти та аспіранти (незалежно від року навчання) юридичного факультету запрошуються скористатися цією безкоштовною нагодою опанувати вкрай потрібний у наш час предмет на рівні зі студентами європейських вузів та водночас попрактикуватися у володінні фаховою англійською мовою із носієм. Для долучення до курсу, необхідно написати відповідного листа на електронну пошту заступниці декана юридичного факультету О. В. Кіріяк - o.kiriyak@chnu.edu.ua (тема листа: Соціальне підприємництво)

Програма парламентського обміну вперше була запущена у 1991 році й з того часу проводиться щороку з метою:

– надання можливості українським студентам дослідити демократичну систему правління Канади;

– можливість працювати разом із членами парламенту та їх співробітниками;

– формування знання учасників про політичну систему Канади, щоб вони могли використати цей досвід в Україні;

– надання учасникам змоги пізнати Канаду та підтримувати ті зв’язки, які існують між Канадою та Україною.

Під час стажування українські студенти працюють у Парламенті Канади в офісах членів Палати громад.

Заявки подаються двічі на рік: до січня 2021 року і до квітня 2021 року.

Середня тривалість стажування – 3 місяці

Для участі у стажуванні потрібно надіслати мотиваційний лист та резюме на електронну пошту Програми cupp88@start.ca.